Olinaberg AB grundades år 2019 av Carolina Brindeberg. Den främsta anledningen var att nå målet "eget företag" före 40 årsstrecket och leva mer som jag lär...och såklart ... att hjälpa företag att skapa en god lönsamhet, en positiv arbetsmiljö och att öka välbefinnandet för både chefer och medarbetare.
Vi erbjuder utbildningar som täcker de lagar och regler som alla chefer bör ha kunskap om.
Eftersom vi tillbringar en stor del av våra liv på jobbet anser vi att det är viktigt att se till att vi mår bra och har ett hållbart arbetsliv. Vår vision är att hjälpa chefer och företagsledare att driva hållbara, lönsamma och välmående organisationer där människorna mår bra och trivs, både medarbetare och chefer.
Vi erbjuder utbildning och coaching till företagsledare, chefer och skyddsombud för att hjälpa dem att nå sina mål och driva en hållbar organisation. Kontakta oss för mer information om hur vi kan hjälpa dig och ditt företag.
Jag har många års erfarenhet i min ryggsäck. Är en erfaren utbildare, föreläsare, coach och rådgivare som kan hjälpa dig att hitta din styrka och göra de förändringar du önskar. Jag är diplomerad BAM-handledare och håller kurser inom arbetsmiljö.
Jag har själv varit företagsledare och chef och vet att det kan vara både roligt och tufft. Mitt synsätt är att problem är möjligheter, något jag har lärt mig från min entreprenörsbakgrund. Som VD på Systemtruckar AB fick jag vara med på en förändringsresa till att skapa en modern, välmående och lönsam organisation, vilket jag är otroligt stolt över att ha åstadkommit tillsammans med mina kollegor.
Låt mig hjälpa dig att uppnå dina mål och skapa en hållbar och välmående organisation.